«ЗБЕРЕЖИ ПАЛЬНЕ ДЛЯ ПЕРЕМОГИ» – КОЛО приєднується до ініціативи на підтримку відповідального використання пального

Мережа магазинів КОЛО долучається до спільного проєкту мережі АЗК WOG, спрямованого на розвиток відповідального використання пального. Її мета – стимулювати водіїв свідомо ставитися до користування власним авто, щоб зберегти пальне для транспорту захисників, медиків, ДСНС, аграріїв та інших служб і компаній, що забезпечують комфортне й безпечне сьогодення, допомагають боронити країну.

В умовах, коли в Україні фактично повністю змінені джерела постачання пального, вибудовуються нові логістичні ланцюги, і це все на тлі цілеспрямованого руйнування агресором паливної інфраструктури (нафтопереробних заводів, нафтобаз та АЗК), свідоме й відповідальне споживання є вкрай важливим. Кожен заощаджений літр дизелю чи бензину – це мобільність, швидкість та рушійна сила військових, нацгвардійців та підрозділів ТРО, що наближають нашу спільну перемогу. Це дозволяє медикам швидше опинитися в потрібному місці та врятувати більше життів; рятувальникам та пожежним – бути першими там, де найбільше потрібна їхня допомога; аграріям – засіяти та обробити більше полів; бізнесу – доставляти хліб, молоко, ліки, шини чи бронежилети тощо.

«Ми впевнені, що ця ініціатива не просто знайде відгук у серцях багатьох українців, а й спонукає до конкретних кроків, які дозволять заощаджувати пальне кожному тут і зараз. Сьогодні такої згуртованості потребують всі ті, хто рухають життя в країні, для кого транспорт є важливою складовою, без якої цей рух неможливий. Запрошуємо підтримати ініціативу: ділитися у соцмережах дописами та розповідями про альтернативи авто, які ви для себе обрали, позначаючи їх хештегом #бутиукраїнцем. Станьте прикладом для своїх рідних та друзів, надихніть їх до відповідального споживання пального», – підкреслив директор з маркетингу мережі АЗК WOG Геннадій Карлінський.

Разом із мережею магазинів КОЛО, ініціативу підтримала низка компаній: ринок перевірених авто AUTO.RIA, мережа супермаркетів VARUS, автомобільні бренди групи «Stellantis»: Peugeot, Citroen, Opel, українська мережа побутової техніки та електроніки «Ельдорадо», мобільний оператор №1 в Україні «Київстар», Медичний центр для жінок та дітей Лелека-UP Львів, мережа аптек «Подорожник», українська мережа супермаркетів «Сільпо», національний перевізник вантажів та пасажирів «Укрзалізниця», найбільша роздрібна мережа та інтернет-магазин з продажу електроніки та побутової техніки в Україні «Фокстрот», мережа супермаркетів «Фора».

Після спільної перемоги кожен з нас сміливо зможе сісти у своє авто й проїхати всю Україну – із заходу до сходу, з півночі до півдня, щоб відчути цей несамовитий дух єднання та гордості.