7 лютого 2020 року мережі магазинів КОЛО виповнюється 3 роки. Компанія ТОВ «Арітейл», яка здійснює розвиток роздрібного бізнесу під брендом КОЛО, була заснована в 2017 році.

Мережа КОЛО працює в форматі магазинів біля дому з торговою площею від 40 до 100 кв.м. і асортиментом близько 2 500 товарних позицій.
Перший магазин КОЛО був відкритий в травні 2017 року. І станом на січень 2020 року мережа налічує вже 110 магазинів в Києві та Київській області. Майже за три роки свого існування мережа КОЛО увійшла в топ-10 food рітейлерів України за кількістю відкритих торгових точок і в топ-5 найбільших мереж магазинів біля будинку України.

2019 – став дуже плідним для мережі КОЛО. Було відкрито 54 нових магазини. З початку року мережа запустила корпоративний сайт www.kolomarket.com.ua і почала вести сторінки в соціальних мережах Facebook і Instagram, щоб спілкуватися з клієнтами та інформувати про новинки мережі.

У жовтні компанія відкрила перший об’єкт в новому для себе форматі КОЛО Кафе на Машинобудівною, 41. Крім звичного асортименту продуктів в КОЛО Кафе можна придбати готові страви (салати, гарніри, м’ясні страви) і замовити піцу to go.

Однією з ключових фішок асортименту магазинів КОЛО був і залишається натуральна кава. У кожному магазині КОЛО встановлені спеціальні кавові острівці з професійними автоматами фірми WMF. У вересні 2019 року бренд КОЛО також взяв участь у фестивалі КАВА КВЕСТ ФЕСТ на ВДНГ, де представив свій кавовий напрямок, давши можливість всім відвідувачам фестивалю безкоштовно спробувати будь-які кавові напої зі свого меню.

Крім кавового напрямку, КОЛО розвиває і розширює лінійку власних торгових марок. Серед товарів ВТМ в магазинах КОЛО можна придбати мармелад, східні солодощі: пахлаву і чак-чак, а також зернову і мелену каву КОЛО у великих упаковках.

Бренд КОЛО намагається бути ближче до покупців і вдосконалювати свої стандарти роботи. Мережа регулярно проводить дитячі свята та дегустації випічки в своїх магазинах. А також працює гаряча лінія для збору відгуків та побажань від покупців.

У мережі КОЛО багато амбітних планів. В першу чергу, вийти на нові регіони і відкрити 3000 магазинів по всій Україні. У зв’язку з цим мережа відкрита до співпраці з оренди та купівлі об’єктів комерційної нерухомості. Також бренд КОЛО працює над створенням своєї франшизи.