Через вимушений карантин все більше людей відмовляються від самостійного походу до магазинів, віддаючи перевагу онлайн замовленням та доставці їжі. Не відстають від сучасної тенденції і продуктові рітейлери.
Ми теж вирішили не відставати та впроваджуємо новий сервіс у кількох магазинах мережі КОЛО. Відтепер наші покупці зможуть не виходячи з квартири замовити необхідні продукти за номером телефону.
В тестовому режимі функція поки що працює у 5 магазинах. Ось їх адреси та номери телефонів, за якими можна зробити замовлення:
- м. Київ, вул. Юрія Кондратюка, 3
+38 050 494 78 86 - м. Київ, вул. Воскресенська, 16-В
+38 099 470 02 55 - м. Київ, вул. Академіка Лебедєва, 1
+38 050 200 38 52 - м. Київ, пр. Соборності, 17
+38 095 878 23 01 - с. Чайки, вул. Лобановського, 19
+38 050 680 01 73
Якщо такий сервіс буде користуватися попитом у покупців, не виключено його масштабування на всю мережу.
Як працюватиме сервіс онлайн замовлення від КОЛО?
1. Через номер телефону покупець замовляє необхідні продукти напряму у продавця. Для кожного магазину, що здійснює цю послугу, є окремий номер телефону. Дізнатися його можна на нашому сайті або в самому магазині – на фасаді кожного магазину буде розміщуватися плакат із зазначенням відповідного номеру.
2. Продавець допомагає покупцеві обрати необхідні товари, консультує з наявності та вартості відповідних продуктів та складає все у пакет (звісно у масці та рукавичках).
3. Покупцеві залишається тільки прийти в магазин у зручний час, розрахуватися (готівкою або карткою) та забрати замовлення.
Сервіс справді може стати популярним серед населення. Адже дозволить уникнути великого скупчення людей в магазинах, зменшить кількість контактів покупців з продавцями та спростить сам процес покупки продуктів. Все з максимальним комфортом, для Вас та КОЛО Вас.