Через вимушений карантин все більше людей відмовляються від самостійного походу до магазинів, віддаючи перевагу онлайн замовленням та доставці їжі. Не відстають від сучасної тенденції і продуктові рітейлери.

Ми теж вирішили не відставати та впроваджуємо новий сервіс у кількох магазинах мережі КОЛО. Відтепер наші покупці зможуть не виходячи з квартири замовити необхідні продукти за номером телефону.

В тестовому режимі функція поки що працює у 5 магазинах. Ось їх адреси та номери телефонів, за якими можна зробити замовлення:

  • м. Київ, вул. Юрія Кондратюка, 3
    +38 050 494 78 86
  • м. Київ, вул. Воскресенська, 16-В
    +38 099 470 02 55
  • м. Київ, вул. Академіка Лебедєва, 1
    +38 050 200 38 52
  • м. Київ, пр. Соборності, 17
    +38 095 878 23 01
  • с. Чайки, вул. Лобановського, 19
    +38 050 680 01 73

Якщо такий сервіс буде користуватися попитом у покупців, не виключено його масштабування на всю мережу.

Як працюватиме сервіс онлайн замовлення від КОЛО?

1. Через номер телефону покупець замовляє необхідні продукти напряму у продавця. Для кожного магазину, що здійснює цю послугу, є окремий номер телефону. Дізнатися його можна на нашому сайті або в самому магазині – на фасаді кожного магазину буде розміщуватися плакат із зазначенням відповідного номеру.

2. Продавець допомагає покупцеві обрати необхідні товари, консультує з наявності та вартості відповідних продуктів та складає все у пакет (звісно у масці та рукавичках).

3. Покупцеві залишається тільки прийти в магазин у зручний час, розрахуватися (готівкою або карткою) та забрати замовлення.

Сервіс справді може стати популярним серед населення. Адже дозволить уникнути великого скупчення людей в магазинах, зменшить кількість контактів покупців з продавцями та спростить сам процес покупки продуктів. Все з максимальним комфортом, для Вас та КОЛО Вас.